مهدی یاوران

چگونه خستگی خود را رفع کنیم

تجربیات کار فرهنگی

گاهی اوقات حجم بالای امورات شخصی و خستگی و یا اتفاقات ناخوشایند در کار فرهنگی باعث میشه که دلسرد بشیم که صد البته نباید به این وسوسه های شیطانی گوش داد و بایستی پر قدرت و با توکل خدا ، به کار فرهنگی ادامه داد درواقع بسیجی باید خستگی رو خسته کنه...

 تو این لحظاتی که خستگی سعی داره آدم رو شکست بده ، شنیدن خبر های خوب میتونه آدم رو دلگرم و دوباره شارژ کنه.

یکی از بچه های مهدی یاوران که از کوچیکی توی این مجموعه بوده و الان ماشاء الله مردی شده ، برامون یه خبر خوب آورد.

الحمدلله امیر حسین فرمانده پایگاه شده.

با شنیدنش کلی خوشحال شدیم و خستگیمون در رفت.

چند روز پیش که خودمون فرصت نداشتیم یه امورات اردوی کوچیک رو به بچه ها سپردیم و با موفقیت رفتن و برگشتن.

نمیدونم ، شاید اینقدر که ما ذوق قد و بالای این بچه ها رو می کنم ، پدر مادرشون ذوق نکنن.

فکر و ذکرمون شدن این بچه ها ، تو خواب و بیداری صورت نک تک بچه ها رو میبینیم و شدیدا دلواپس آینده بچه های مجموعه هستیم ، اینقدر که نگران آینده بچه ها هستیم و براشون برنامه ریزی میکنیم ، یک هزارمش رو به آینده خودمون فکر نمی کنیم چون مطئنیم که خدا میلیون ها برابر هوامون رو داره وبرامون بهترین برنامه ریزی رو میکنه.

 

سام بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند ممنونم عالی بود موفق باشید.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لازمه ی مهدی یاور بودن ، مهدی باور بودن است.

جنگ تمام نشده است و دشمن از جبهه ی فرهنگ و رسانه ، به ایمان و غیرت و حیای مردم ایران حمله کرده است و جنگ امروز جنگ نرم فرهنگی است.

عرصه ی جهاد فرهنگی تشنه ی جهاد گران انقلابی با اخلاص است و از همه ی عاشقان شهادت درخواست میکنیم که آتش به اختیار وارد جبهه ی جهاد فرهنگی شوند تا با یاری یکدیگر و توکل بر خدا ، در این جنگ نابرابر فرهنگی و رسانه ای نیز بر دشمن غلبه کنیم.

از کوچه و محله خودتان شروع کنید...

بسم الله...
Designed By Erfan Powered by Bayan