مهدی یاوران

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوعبچه های مهدی یاوران رو بردیم برای دیدن فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع ، فیلم جالبی هست و پیام ها مهمی در این فیلم به بچه ها آموزش داده میشه و علاوه بر کودک و نوجوان ، برای بزرگسالان هم دیدنش خالی از لطف نیست.

یکی از بهترین روش های انتقال مفهوم استفاده از ابزار رسانه است که دشمن در این زمینه خیلی عالی فعالیت می کنه و از رسانه برای اهداف شیطانی خودش استفاده می کنه اما کم کم جبهه انقلاب هم داره جای خودش رو در فضای رسانه پیدا میکنه و حرکت های قشنگی در حال انجام شدن هست و به یاری خدا در جنگ رسانه ای هم دشمن رو شکست خواهیم داد.

یکی از مصادیق رسانه،سینما و فیلم های سینمایی هستند که در سال های اخیر شاهد ساخته شدن چند فیلم ارزشی با محنوای مناسب بودیم. از اونجایی که روی کار کودک تمرکز کردیم فیلم منطقه پرواز ممنوع رو به شما پیشنهاد میکنیم.

بردن بچه ها به سینما برای دیدن این فیلم های ارزشی اثرات بسیار مطلوبی داره که بخشی از اون رو شرح میدیم:

اول اینکه اگر فیلم مناسب انتخاب بشه بهتر از چندین جلسه کلاس درس تاثیر گذاری مثبت داره و مفهوم با کمک تصویر خیلی بهتر منتقل و قابل درک میشه

دوم اینکه بردن بچه ها به سینما میتونه یک اردوی کوتاه مدت اما به یاد ماندنی باشه خصوصا اینکه بسیاری از بچه ها برای اولین بار به سینما میان و چه بهتر که با فیلم های ارزشی سینما رو بشناسن

سوم اینکه سینما بردن بچه ها،چندین شبهه که در آینده بچه ها با اون مواجه میشن رو براشون برطرف میکنه از جمله اینکه خواهند شنید که بسیجی ها یا مذهبی ها امل و عقب افتاده هستند و با تکنولوژی و ابزارهای مدرن مخالفن

چهارم اینکه حضور شما در سالن سینما یعنی حمایت از فیلم های ارزشی و انگیزه ایجاد شدن برای فیلم سازان مومن و انقلابی

پنجم اینکه حضور شما و حرکت دسته جمعی در شهر باعث جلب توجه عابرین میشه و این خودش یک تبلیغ میدانی و فیزیکی در سطح شهر هست. حتی خود بچه ها هم متوجه این نگاه های عجیب مردم شده بودن و به هم میگفتن چرا مردم اینجوری نگاه می کنن.

و قص علی هذا...

حتی اگر مجموعه فرهنگی نیستید به راحتی میتونید دست خواهر زاده یا برادر زاده یا خواهر و بردار کوچیک تر خودتون رو بگیرید وبرید سینما و اینطوری شما یک مجموعه کوچک فرهنگی خواهید بود.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لازمه ی مهدی یاور بودن ، مهدی باور بودن است.

جنگ تمام نشده است و دشمن از جبهه ی فرهنگ و رسانه ، به ایمان و غیرت و حیای مردم ایران حمله کرده است و جنگ امروز جنگ نرم فرهنگی است.

عرصه ی جهاد فرهنگی تشنه ی جهاد گران انقلابی با اخلاص است و از همه ی عاشقان شهادت درخواست میکنیم که آتش به اختیار وارد جبهه ی جهاد فرهنگی شوند تا با یاری یکدیگر و توکل بر خدا ، در این جنگ نابرابر فرهنگی و رسانه ای نیز بر دشمن غلبه کنیم.

از کوچه و محله خودتان شروع کنید...

بسم الله...
Designed By Erfan Powered by Bayan