مهدی یاوران

هیئت خانگی

هیئت خانگی

اینکه جلسات هیئت مهدی یاوران توی خونه های بچه ها برگزار میشه خوبی هایی داره اما اگر جای ثابتی برای هیئت داشتیم خیلی بهتر بود.

یکی از خوبی های هیئت خانگی اینه که پذیرایی رو صاحب خونه انجام میده ولی اگر جای ثابت داشته باشید هر هفته باید خودتون پذیرایی کنید.

و پذیرایی لزوما شام نیست و میشه با چایی و شیرینی یا کیک یزدی یا فقط چایی خالی یا کیک و آبمیوه یا شیر داغ یا شیر کاکائو یا هر چیز دیگه ای هم پذیرایی رو انجام داد.

بعد از جلسه ، سی چهل تا بچه یهویی میان تو کوچه و خب مسلما سر و صدا میکنن و همین باعث رنجش همسایه ها میشه اما اگر جای هیئت ثابت باشه شما در آغاز میتونید از همسایه ها پیش پیش عذر خواهی کنید و اجازه بگیرید ، به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است...

و اینکه یک بار درست و حسابی جای باند و اکو و صندلی مداح و ... رو مرتب میکنید و دیگه هر بار نیاز به بارکشی و جابجایی اکو و ... نیست ، توی همین جابجایی ها اکو آسیب میبینه و خصوصا اینکه ما همین اکوی داغون رو هم با کلی زحمت به دست آوردیم.

وقتی جای ثابت داشته باشید میتونید پشت جایگاه دکور بزنید.

و مهم تر از همه بچه های هیئت اون جای ثابت رو یاد میگیرن و همه بچه ها میان اما وقتی هیئت خونه به خونه است خیلی از بچه ها آدرس رو بلد نیستن و نمی تونن بیان

اطلاع رسانی اینکه هیئت چه زمانی و خونه چه کسی برگزار میشه هم برای خودش داستان پیچیده ای داره ، ما زمان و مکان هیئت رو به والدین بچه ها پیامک میدیم که همونم دردسر زیاد داره و خیلی اوقات پیام ها به مقصد نمی رسه و بعضی بچه ها ناراحت میشن که چرا به ما خبر ندادین یا چند روز بعد پیام به مقصد میرسه و داستان میشه اما وقتی جای ثابت داشت باشین میتونید هیئت هفتگی بگیرید که زمان و مکانش همیشه ثابت هست.

سلام

درود بر شما

 

سلام 
تشکر

سلام

احسنت ٱجرکم عندالله

ممنون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لازمه ی مهدی یاور بودن ، مهدی باور بودن است.

جنگ تمام نشده است و دشمن از جبهه ی فرهنگ و رسانه ، به ایمان و غیرت و حیای مردم ایران حمله کرده است و جنگ امروز جنگ نرم فرهنگی است.

عرصه ی جهاد فرهنگی تشنه ی جهاد گران انقلابی با اخلاص است و از همه ی عاشقان شهادت درخواست میکنیم که آتش به اختیار وارد جبهه ی جهاد فرهنگی شوند تا با یاری یکدیگر و توکل بر خدا ، در این جنگ نابرابر فرهنگی و رسانه ای نیز بر دشمن غلبه کنیم.

از کوچه و محله خودتان شروع کنید...

بسم الله...
Designed By Erfan Powered by Bayan