مهدی یاوران

نشریه روز آدینه

نشریه مسجد اعظم

برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید.

نشریه روز آدینه توسط بچه های مهدی یاوران تهیه ، چاپ و پخش شده و این اولین شماره نشریه هست. کلی بحث و جدل داشتیم تا تونستیم اسم نشریه رو انتخاب کنیم ، نظر خود من این بود که اسم نشریه همون نشریه مهدی یاوران باشه اما دوستان قبول نکردن و بعد از کشمکش های فروان اسم روز آدینه تایید شد و منظور از روز آدینه روز دیدار با حضرت مهدی (عج) و روز ظهور آقا است.

نشریه رو در دو قالب طراحی و چاپ کردیم، یکی در سایز A3 و رنگی جهت نصب روی دیوار مساجد و نانوایی ها و سایر مکان های پر تردد و دیگری در سایز A4  و سایه وسفید برای پخش گسترده تر و دادن به دست مردم چون هزینه چاپش نسبت به رنگی کمتره.

بقیه در ادامه مطلب ...

اماتوصیه اخلاقی به جهادگران فرهنگی اینه که حتما فوتوشاپ بلد باشید و به بچه های کار درست دیگه هم فوتوشاپ رو یاد بدید چون خیلی به درد کار فرهنگی و رسانه ای میخوره و یه جورایی تو جنگ نرم مثل اسلحه است. یادگرفتن فوتوشاپ سواد رسانه ای رو هم خیلی بالا میبره.

 

نشریه روز آدینه

برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید
 

نشریه روزآدینه

برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
لازمه ی مهدی یاور بودن ، مهدی باور بودن است.

جنگ تمام نشده است و دشمن از جبهه ی فرهنگ و رسانه ، به ایمان و غیرت و حیای مردم ایران حمله کرده است و جنگ امروز جنگ نرم فرهنگی است.

عرصه ی جهاد فرهنگی تشنه ی جهاد گران انقلابی با اخلاص است و از همه ی عاشقان شهادت درخواست میکنیم که آتش به اختیار وارد جبهه ی جهاد فرهنگی شوند تا با یاری یکدیگر و توکل بر خدا ، در این جنگ نابرابر فرهنگی و رسانه ای نیز بر دشمن غلبه کنیم.

از کوچه و محله خودتان شروع کنید...

بسم الله...
Designed By Erfan Powered by Bayan